Vážení zákazníci,

pokud již máte Meta Business Manager založený, poprosíme Vás o nasdílení přístupů. Pokyny pro nasdílení najdete ve třetí části s názvem „Sdílení přístupů“.

Založení Business Manageru

  1. Přejděte na business.facebook.com a klikněte na Vytvořit účet


2. Přihlaste do Facebooku. Pokud ještě účet na Facebooku nemáte, zaregistrujte se prosím.


3. Doplňte název společnosti a další údaje o vás.


4. Spusťte průvodce nastavením.



Nastavení Business Manageru

Přihlaste do svého Business Manageru na stránce business.facebook.com. Pokud se vám zobrazí Meta Business Suite místo Business Manageru, klikněte vlevo dole na Nápověda a následně na „Otevřít Business Manager“.

  1. Přejděte do Nastavení firmy. Do nově vytvořeného Business Manageru přidejte svůj reklamní účet, Facebook stránku a další položky, jako je Facebook pixel, produktový katalog, Instagramový účet. Pokud tyto položky ještě vytvořené nemáte, prosím, vytvořte je.

    Pro přidání již existujícího reklamního účtu budete potřebovat jeho unikátní ID, které naleznete v nastavení reklamního účtu. Pro přidání již existující firemní stránky stačí zadat její název do vyhledávání, případně vložit její URL adresu.

2. V části Informace o firmě vyplňte doplňující informace o vaší společnosti (název, sídlo, web, kontaktní údaje…)

3. Proklikněte přes Vyúčtování a platby. Zde vložte platební metodu a fakturační údaje.



Sdílení přístupů

Přihlaste se do svého Business Manageru na stránce business.facebook.com. Pokud se vám zobrazí Meta Business Suite místo Business Manageru, klikněte vlevo dole na Nápověda a následně na „Otevřít Business Manager“.

  1. Rozbalte menu nahoře vlevo, vyberte možnost Nastavení firmy (v horní části nabídky) a následně Uživatelé.

2. Vyberte část Partneři a klikněte na tlačítko Přidat u „Partner, s nímž se budou sdílet položky“.

3. Vložte ID našeho BM 685266951634376 a potvrďte tlačítkem „Další“.

4. Budeme potřebovat přístup k následujícím položkám:

  • firemní stránka (Facebook),
  • účet pro reklamu,
  • katalogy produktů,
  • Meta Pixel / Sady událostí,
  • Instagramový účet.

U každé položky zvolte možnost Plná kontrola. Je to nejefektivnější způsob, jak můžeme nastavit vše potřebné a předejít případným problémů z důvodu omezených práv. Následně klikněte na tlačítko Uložit změny.

5. Kliknutím na „Uložit změny“ nám odešlete pozvánku ke spolupráci s vaší firmou na platformě Meta.